گالری بزرگ دانلود RAMZ

گالری بزرگ دانلود RAMZ

وبلاگ مطالب | آدرس راحت تر این وبلاگ www.r-m-z.tk

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

halmidi
ساعت0:56---26 آبان 1390
سلام دوست عزیز.ممیدونی از کی منتظر آپدیت هستم؟خیلی تنبل شدیا!وقت کردی آپدیتشو بزار.ممنون.

halmidi
ساعت10:55---16 آبان 1390
سلام.دستت درد نکنه.ولی چند وقته وی پی انات تعریفی نداره.یعنی همش ارور میده.چرا؟
پاسخ:salam jadidan vaght nakardam updatesh konam sharmande emruz update mikonam


ﯾﮏ ﻧﻔﺮ
ساعت17:53---8 مهر 1390
ramin mishe nazar 5 ro pak koni doost nadaram aksam bashe valy tooye pc khodet savesh kon ta aksamo dashte bashi . rasti toye safheye ghabl link nazar kharabe . hichkas namitoone nazar bede
پاسخ:این سایت موقته محتواش منتقل میشه به یه آدرس دیگه قبلشم میگم آدرس جدید سایت تو فلان آدرسه این وبلاگه موقته این دامنه فعلا خالیه اینو میزارم واسه سایت جدید www.ramzed.com


reza
ساعت23:09---7 مهر 1390
salam khaste nabashid

mamnin az site khubetun

moshkele vpn ha key bartaraf mishe

ba tashakore faravan

rezaپاسخ:سلام خیلی ممنون آقا شاید امشب وصل شه خودمم وی پی ان ندارم برم آپدیتشون کنم اگرم آپدیت شه از مخابرات قعطه ماله تهران شاید از شهرستان بگیره شما ماله کدوم شهرید؟


navid
ساعت15:56---3 مهر 1390
biya in ham aksame . pas hala fahmidi chejoory ba mobile az vpn estefade mikonan ya nah . age komak khasti hatman be khodam begoo. rasti gooshi to chiye ?gooshi man galaxy s2 ast gheymatesham alan 750 hesar tomane khodafez ramin beram be darsam beresam choon madreseha shoroo shode .bye bye
پاسخ:آفرین درس خوبه خوش به حالت گالکسی داری هه هه هه


navid
ساعت16:00---30 شهريور 1390
salam ramin man ba mobile az vpn server 22estefade kardam .gooshi man galaxy s2 ast age komak khasti khabaram kon
پاسخ:مرسی آقا نوید شما بهترین کاربر سایت ما هستیدا فعال ترینم هستی از بین حدود 1200 کاربر


zamigha
ساعت16:18---24 شهريور 1390
سلام. من با کابل موبایل و جی پی ار اس به اینترنت وصل میشم نمیتونم از هیچ کدوم از وی پی ان ها استفاده کنم . باید چیکار کنم ؟پاسخ:سلام نشد؟؟؟؟؟؟ یه راه حلی واست پیدا میکنم آموزشو خوندی؟ از روی اون انجام دادی؟ یه vpn موبایل هم داره ها

zamigha
ساعت16:18---24 شهريور 1390
سلام. من با کابل موبایل و جی پی ار اس به اینترنت وصل میشم نمیتونم از هیچ کدوم از وی پی ان ها استفاده کنم . باید چیکار کنم ؟پاسخ:ثبت نام کن بقیشم امتحان کن

zamigha
ساعت16:13---24 شهريور 1390
سلام. من با کابل موبایل و جی پی ار اس به اینترنت وصل میشم نمیتونم از هیچ کدوم از وی پی ان ها استفاده کنم . باید چیکار کنم ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: رامین ׀ تاریخ: دو شنبه 7 شهريور 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , rmz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com