گالری بزرگ دانلود RAMZ

گالری بزرگ دانلود RAMZ

وبلاگ مطالب | آدرس راحت تر این وبلاگ www.r-m-z.tk

                     

25 ماده از جرایم اینترنتی حتما بخونید

به موجب مواد تصويب شده جرايمي از قبيل :دسترسي غيرمجاز ،شنود غيرمجاز،جاسوسي رايانه‎اي ،جعل رايانه‎اي،تخريب و اخلال در داده‎ها يا سيستم‎هاي رايانه‎اي و مخابراتي،سرقت و كلاهبرداري مرتبط با رايانه،جرايم عليه عفت و اخلاق عمومي،هتك حيثيت و نشر اكاذيب،مسئوليت كيفري اشخاص جرم انگاري شد . متن مواد تصويب شده به شرح زير است:

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: رامین ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                     

 همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: رامین ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                     

  در صورتی که از یک گوشی دارای سیستم عامل Symbian استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید در صورتی که از طریق بلوتوث فایلی را دریافت کنید این فایل در Inbox گوشی در قسمت پیام‌ها ذخیره می‌شود. در صورتی که این فایل، عکس، موزیک یا ویدئو باشد به سادگی می‌توان آن را در گالری گوشی ذخیره کرد تا بعد آن را به مکان دیگری انتقال داد یا آن را برای فرد دیگری بلوتوث کرد. اما اگر فایل یک برنامه یا هر چیز دیگری باشد تنها می‌توان آن را در محیط Inbox اجرا کرد و امکان ذخیره‌سازی آن وجود ندارد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را معرفی نماییم که از طریق آن می‌توانید این فایل‌ها را نیز ذخیره‌سازی کنید و یا به مکان دیگری منتقل کرده و برای دوستانتان بلوتوث کنید.

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: رامین ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

     

javahermarket

نویسنده: رامین ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 24 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rmz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com